2012-04-05 | 17:14:55

Påsklov

Hallå där!

Nu har jag fått påsklov, mitt livs sista lov någonsin. Känns extremt deprimerande! Men det kommer nog bli ett bra lov i alla fall. Det börjar med Tessies skiva ikväll. Temat är länder och jag ska självklart vara miss Sweden! Sen ska jag återhämta mig under helgen och äta massa godis ur mina två påskägg, mysa med älskling och ladda batterierna inför måndag. Då är det hemmapremiär för bajen, dagen man längtar till 364 dagar om året! Är sjukt glad över att jag hann få tag i en biljett med tanke på vilken press det var på biljetterna! Jag är SJUKT TAGGAD!!!

Nu måste jag lägga på ett kol här och göra lite mat och sedan hoppa in i duschen. Pussiluss!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: