2012-04-20 | 19:47:35

Thank god it's friday!

Har haft en mycket stressig och jobbig vecka. Just nu är det väldigt mycket i skolan så har knappt haft någon fritid över.
Hade prov i naturkunskap både i går och idag och igår skulle även rapporten för projektarbetet vara inlämnad. Men jag har tagit mig igenom allt rätt bra och nu är det resterna jag ska ta itu med. Har två kurser jag inte fixade förra året som jag ska plugga upp nu, har fått uppgifter av mina lärare som jag ska ta itu med snart. Måste dessutom ha läst ut en bok innan måndag som jag inte ens har börjat med. Hatar att läsa, tycker det är så tråkigt så att klockorna stannar. Jag läser om samma meningar hundra gånger för att jag glömmer bort vad jag precis läste. Det är inte dyslexi, bara ett extremt icke existerande intresse!
Ser inte fram emot att sätta mig och läsa nu men antar att jag måste. Senare ikväll ska jag och älskling ha lite mys med onyttigheter och bigbrother.
Nu ska jag göra varma mackor och sen kanske läsa... om jag pallar...kanske inte...förmodligen inte.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: