2012-04-13 | 21:15:14

Victoria´s Secret Fashion Show

Missade att det var VSFS på tv idag! Får titta på det på play eller youtube senare. Har inte sett det på flera år faktiskt! Vet inte riktigt varför, då jag gillar det grymt mycket! Älskar kläderna, skorna, musiken, modellerna, allt! Jag blir grymt taggad av att titta på det. Tänk att gå där i skyhöga, glittriga killerheels i snygga glittrande underkläder och ett par enorma vingar på ryggen släpandes i marken efter en. Fyfan vilken dröm! Man blir så taggad på att sminka till sig och klä upp sig och gå ut och dansa och känna sig snygg när man ser på VSFS. Tycker det är en grymt härlig föreställning! Ja, vissa modeller är dock lite för smala. Skellett är inte snyggt. Men jag tycker att de flesta tjejerna är enormt vackra!

Här är några av mina absoluta favoritklipp från Victoria's secret fashion show. Adriana äger catwalken totalt när hon går ut i början på första klippet. Hon är ju magisk!







0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: