2012-06-04 | 20:18:41

4 dagar kvar!

Ååååååååååhhhhh vad det pirrar i kroppen av student-extas!! På fredag är det dags, då smäller det. Pratade nyss i telefon med min kära norrlandsvän Amanda också som som sagt flyger ner hit på fredag för att vara med och fira mig. Så sjuuuuukt glad!!! Har varit massa strul med det och var rädd att det skulle skita sig och att hon inte skulle komma där ett tag men allt är löst nu och hon kommer som planerat, helt underbart!

Igår fixade jag lakan och idag köpte vi sprayburkar som vi ska måla lakanen med på onsdag. Imorgon tar Tessie studenten så då blir det mottagning. På onsdag ska vi även inhandla ca 50 plattor öl som vi ska ha på flaket och sedan ska Vicko göra naglar på mig senare under onsdagen. På torsdag tar Olivia studenten och då blir det eventuellt flak och mottagning, sedan hjälpa mamma att fixa det sista inför min egen mottagning och när jag vaknar på fredag kl 5 är det fest fullt ös hela dagen. Så sjukt!!! Jag tar STUDENTEN om 4 DAGAR!!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: