2012-05-08 | 11:16:26

Lycklig

Känner lycka varje dag just nu. Detta är framför allt pga att en av de finaste människorna jag har i mitt liv och även har haft längst av alla mina vänner kommer till stockholm den 8 juni för att vara med mig på min stora dag då jag tar studenten. Hon bor uppe i skellefteå där jag har mitt landställe, vi har 90 mil mellan varandra året runt förutom då jag kommer upp dit en gång per år. Jobbigt att träffa en av sina absolut bästa vänner en gång om året, ellerhur? Men det är det som är så underbart med oss, vi har trots detta problem hållit ihop i ca 15 år och lyckan när vi ses är varje gång lika obeskrivligt stor. Amanda har varit som en extra lillasyster för mig hela mitt liv och att hon nu kommer ner till stockholm för att vara med på min student är helt obeskrivligt. Jag saknar dig något enormt mycket min älskling! Sjukt att vi ses om bara några veckor. Jag längtar så jag spricker!!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: