2012-05-24 | 15:39:55

Nu är det riktigt nära!

Har under denna underbart soliga dag lämnat in ytterligare uppgifter som är kvar att göra innan betygen sätts på tisdag. Lyckan och lättnaden när man bockar av ytterligare saker från listan är obeskrivlig! Har även varit på mammas jobb och hämtat mitt studentplakat som blev riiiktigt bra! Har ju gjort det och designat det helt själv sen har jag fått hjälp med att trycka det, är grymt nöjd! Är påväg till mamma nu och ska lämna över lite tvätt sen ska jag hem och plugga lite mer historia. Vill bara få det klart så jag kan njuta av friheten så fort som möjligt!
Nu ska jag lyssna vidare på studentlåtar här på bussen och beundra mitt plakat medans jag drömmer mig bort till den 8 juni, som är om TVÅ VECKOR!!!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: