2012-05-04 | 18:57:27

Tredje gången gillt!

Jag har nu beställt min tredje studentklänning. Jag är så förbannad på mig själv! Men jag vill ändå känna mig helt nöjd över min studentklänning och nu känner jag såhär; kosta vad det kosta vill! Ska man va fin får plånboken lida pin. Det är fan mitt nya motto!
Jag är osäker på den jag har hemma redan, eller kanske ska säga dom jag har hemma... Så nu beställde jag den här för att se om den faller mig bättre i smaken och så får vi se helt enkelt. Hoppas att den är lika fin i verkligheten och att den passar mig. Annars kör jag på den jag hade tänkt innan! Fyfan alltså nu är det STOPP, på riktigt! Borde ha varit stopp för länge sen.. Aja, livet går vidare! Jag hoppas nu på det bästa :)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: